adjöken adjö gbg

om ca 6 timmar är jag hemma. helt galet! hela hösten har jag längtat, bockat av dagar veckor månader - och nu beger jag mig äntligen hemåt. idag känns det grymt skönt att lämna göteborg för det regnar och blåser halvstorm här. Jonathan är påväg till värme och sol, kommer att sakna honom grymt mycket nu. vi ses inte förrän om 2 veckor men jag tror att dom här dagarna kommer att gå snabbt - så mycket som ska göras, ses och upplevas. träffade Helena igår efter en hel hösts frånvaro, vi åt godaste tagliatellen med pesto och det var jättekul att få prata med henne face to face. tack för den fina muggen - från och med nu är det bad ass som gäller!

nope nu ska jag ta mitt tunga pick och pack o dra mig mot tåget. kommer att sakna några av er - resten får jag ju äntligen hänga med!



för att introt är grymt pepp!

Kommentarer
Postat av: emsa

ta't lugnt, ha't skönt pöss

2008-12-21 @ 11:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0