baby welcome to hell

okej nu börjar det på riktigt. om 11 dagar sitter jag äntligen på tåget hem. om 11 dagar måste det mesta av uppsatsarbetet ha satts igång. ingen tid alls egentligen. men det räcker iofs med 11 helvetesdagar. jag hatar sånt här för egentligen har jag ingen som helst självdisciplin. jag drar ut på allt in i det längsta. som nu till exempel, nu borde jag sitta med näsan i en bok och försöka komma fram till vad författarna vill. men annat lockar och drar i mig. fast jag har faktiskt varit lite flitig, har plitat ner en sida i alla fall. och lyssnat på bonnie prince billy's senaste skiva. bra skrivmusik!

From what I've seen, you're magnificent


men fan vad jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0