bowlin' for my talent

så nu har jag sällat mig till reamonstren. japp åtskilliga timmar har ägnats åt materialism så nu får det räcka. eller vem försöker jag lura? imorgon ska dryck inhandlas fast det är kanske mer njutning än materialism?

det har spelats en jvla massa bowling det senaste. igår var det the real deal med bana ränna o öl. jag blev ganska rund under fötterna men lyckades med både strike o spärr/spare (hur det nu ska vara). idag så var det wii-bowling. inte för att skryta men jag är riktigt bra på det. kanske har jag äntligen upptäckt min dolda talang. har sökt den länge nu. vissa kan sjunga (inte jag) vissa kan måla (inte jag) vissa kan jonglera (inte jag) and so on.

har rumlat runt lite i snön med elvis. jag är kär i honom. han är underbar, han har allt - han sover länge (hela dan om han får), han blir alltid glad när man kommer (även om jag bara varit borta i en minut i rummet bredvid), han skäller på dig när du tar hans plats i soffan = han är kanske världens mest bortskämda lilla hund men ändå helt underbar. han är otroligt kaxig för att vara så liten.


king of the castle


Kommentarer
Postat av: emma

grymt söt ju! gott nytt år på dig, hoppas allt är bra puss

2008-12-30 @ 13:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0