döh! va göru?!

gotta love västmanländska! bara här kan man få ett äkta döh va görrruuuu?

det här gör jag eller jag gör inget för jag ÄR snarare helt jvla uppskrämd. tittade på barnhemmet tidigare ikväll, jag är lite hjärtathopparövertreslagnärvindenvinerutanförfönstret-rädd... och nu så har jag att välja mellan att sova själv i ett avlägset rum i ett alldeles för stort hus eller att trippa ner för trappen o kolla på amerikansk erotik tillsammans med elvis... hm får se vad det blir.

varför gör jag jämt sånt här - tittar på filmer som andra beskriver som det läskigaste dom sett (så läskig var den inte, jag har sett värre) och passar på att se den när jag måste sova själv. dumt dumt dumt. men imorgon har jag sällskap kvällen/natten lång - hopefully. ha det bäst på nyår. piz




Kommentarer
Postat av: Jay

Jag hade ju lätt valt den amerikanska erotiken efter Barnhemmet ;)

Eller ja... Bara om inte Du hade varit ett av alternativen till tröst efteråt. 4 days left...

2008-12-31 @ 15:32:28
Postat av: Linda

jag valde den med =)

2008-12-31 @ 16:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0