förgätmigej

ibland så fastnar textrader i mitt huvud och jag blir aldrig av med dom. vissa som jag känner är jättebra på att komma ihåg citat o såna saker. jag kommer ihåg textrader som jag kastar ut till folk lite då och då. orden ekar som ett mantra inom mig. textraderna poppar upp i mig när jag är nervös, glad eller peppad. eller så håller de mig vaken om nätterna. som den här: "what if you should decide that you don't want me there by your side". i snart en månad har jag somnat till coldplays ord. inte världens mest upplyftande mening. varför kan jag inte somna till "good girls are happy and satisfied, I won't stop asking until I die" eller "butterflies and zebras and moonbeams and fairy tales that's all she ever thinks about, riding with the wind" ?




så långt borta men ändå så nära.
förgätmigej.

Kommentarer
Postat av: lisa

tja, när ska du träffa mig då? hörde att du var hemma =)ring!

2008-12-26 @ 13:16:58
Postat av: emma

"what's going on on the floor

i love this record baby but i cant see straight anymore"



skulle ha snurrat i min skalle ;)

2008-12-26 @ 22:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0