chokladtomten

okiedokie är trött som fan men nu målas det sista lagret med mascara o nagellack. har fått underbart fina julkort, det finaste från sara o ea, måste visa det men inte nu. en annan sak som måste visas är mitt nya pynt jag fick i julklappsbytet - en chokladtomte. fast just nu saknar han sitt huvud (jag blev mycket chokladsugen helt plötsligt, och jag kommer försvara honom med mitt liv - måste ju ha något att äta i natt...)

anyways Yo-nathan är out of town - befinner sig i snöland men han kan ju sluta skryta över snö (fast jag är ju grymt avundsjuk) för idag när jag delade ut typ 1000 julkort och kristna reklamtidningar så föll snön igen men säg den lycka som varar. gräsmattan här utanför är lika grön som på en junidag. näppsnäpp nu väntar sista helgen i gbg på ett tag, kanske blir det kleerup, kanske blir det parken, kanske blir det något helt annat.

hursom, Yo-nathan kom hem snart! vill ses snart. vill vill vill (även ha kul ikväll, kommer ha kul ikväll. ska ha kul ikväll)

 hm det är något med mustaschen som gört

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0