busy busy

idag var första dagen av min praktik. min kropp är konstig för jag var helt kolugn när jag åkte iväg hemifrån, stressade först när jag insåg att nån flyttat på busshållsplatsen och att bussen inte alls gick ifrån den plats jag trodde, men jag hittade den 30 sek innan den drog iväg till torslanda, puh! man vill ju inte komma sent första dan ju. väl på bussen infann sig lugnet igen och sen har det stannat där i magen. inga fjärilar, ingenting. jag som tidigare i mitt liv har varit en nervös person men inte idag. det var skönt. allt var lugnt därute, få boende och en ganska händelselös dag förutom allt planerande. och ja, gud (eller ja han finns ju inte men nån däruppe), jag åt kött idag. och det var ganska okej, men jag minimerar mitt köttintag till en måltid/dag. känns som att jag har syndat eller något i den stilen. hm. tyvärr är dagarna långa därute eftersom vi inte har några direkta raster. men man vänjer sig väl. so far so good men hösten har bara börjat. tjao lovers.

ps. jag kan bocka av uppsägning från mitt jobb, csn och bokförsäljning från dagens att göra. förutom att praktisera alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0