hittills


jag har badat i pool idag, gött! med jessi. det var nice, vi hade lite nostalgi som vanligt. sånt är fint. mer sånt!

annars så har jag har plockat kantareller (eg. min mamma hon har ögon för sånt). jag övergick till att plocka blåbär för jag gav upp, jag hittar fan aldrig kantareller. sen plockade jag hallon och Mallan gjorde paj av bären. så ja, jag blir bortsämd med kantarellsmörgåsar, bärpaj, lax, jordgubbar you name it. mamma tycker att jag är väldans smal så hon trycker i mig mat - och jag tackar inte nej. så imorgon blir det kräftor. och sjöliv. och mer sol och vatten.

it's all good in the hood.

och hundarna är lovely. som vanligt. vinnie äger mitt hjärta ikväll - han är min bebis.

men nu är det lill-lördag så på med strumpbyxorna.

piz.


är det bara jag eller ser jag inte lite stark ut i vänsterarmen, lite tonad sådär?!
jepp är iaf sönderbränd på axlarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0