if you have a change of heart

igår skulle vi ut. det gick sådär. vi hann med några drinkar innan andra halvan av sällskapets mage sa ifrån och drinkarna, ja de kom upp samma väg de slunkit ner. tråkigt men samtidigt var jag nog inte på humör i alla fall. jag var väldigt pepp när jag fixade mig men sen så var det inte så himla kul. kanske för att hela köttmarknadgrejen aldrig har passat mig. jag tycker att det är väldigt skönt att kunna gå ut och bara ha kul, dricka och dansa och inte behöva tänka på i fall den där killen vid baren tycker att jag ser bra ut eller ifall killen som dansar bredvid vill hångla. för jag bryr mig inte. jag är redan "paxad" och det gör att jag får ett helt annat förhållningssätt till utelivet, det blir inte ett lika desperat sökande efter bekräftelse. därför kom jag på nångång igår kväll att när den dagen kommer och J gör slut så måste han hala fram en back up till mig. för att jag ska slippa köttmarknaden. idén kom fram igår kväll då det slog oss att det faktiskt är personen som gör slut minsta skyldighet att ge den dumpade en tröst eftersom det är den som blir lämnad. men innan J gör slut hinner vi nog fira att vi varit tillsammans 1 år på något sätt. ett fint år som förhoppningsvis blir några månader fler, om jag får som jag vill. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0