mer brunch till världen och mer J till mig

imorse gick jag upp väldans tidigt, halv nio. min kropp skrek neeej ligg kvar dumma människa - det är söndag, guds egen vilodag och du har slitit ut din kropp hela helgen genom att gå och stå, du har misshandlat dina öron, gett din mage onyttigheter så sov vidare!! så sa min kropp. mitt hjärta sa upp och hoppa din lilla loppa, gå och gör dig presentabel du ska träffa din faovrit. så jag lyssnade till mitt hjära och det var bra gjort, för nu har jag brunchat med min sötnos och fått lite lyxfrukost (pålägg på mackan, någon annan plockar fram och undan efter en). jag är mycket mycket nöjd, fast helst hade jag ju velat att han följde med mig hem för lite söndagsmys men det får bli en annan gång - vissa har tydligen jobb att gå till på helgerna. skumt. själv så ska jag hysta ut några ikea-kataloger imorgon (och resten av veckan) så nu gäller det att ladda batterierna med vila och tv-serier. sleepyhead is going to bed. med bon iver såklart ;)


gaaaaaaaaaah jag har sett honom!! gaaaaaaaaaaaah jag vill typ gifta mig med hans röst och tvinga honom att sjunga för mig varje kväll innan jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0