pizza + pojke - vad mer kan en flicka önska sig

jag har haft världens finaste eftermiddag/kväll tillsammans med J. pizza i slottsskogen var riktigt mysigt och det var väldans skönt att få sitta ner och njuta av den sista (?) sommarvärmen.  känns verkligen som att hösten är påväg men det gör inte så mycket för förhoppningsvis erbjuder hösten mer tid tillsammans med J. dessutom är hösten är väldigt fin och mysig när man har någon att hålla i handen och pussa på.

idag jobbade jag min sista dag på posten. min chef undrade om jag verkligen inte hade tid över för dem i höst. kul att dom är nöjda med mig och vill ha mig kvar men ett liv som brevbärare är inte riktigt vad jag har tänkt mig. det kändes faktiskt lite vemodigt, tills det började ösregna. då kändes det härligt att jag bara hade några timmar kvar på cykeln. en sjukt jobbig arbetsvecka är över och jag känner mig nöjd med att ha klarat av det och nu får jag slappa i två dagar innan nästa uppdrag börjar. jag börjar bli redigt nervös inför måndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0