saken är biff

jo just ja jag har fått ett uppdrag av killen som arbetstränar på praktiken. han lagar lunch alla dagar utom onsdagar. så nästa vecka är det tänkt att jag ska göra pannbiffar. hm. jag var okej på att göra pannbiffar för typ två år sedan för jag älskar pannbiff. nu - not so much. känns inte som att jag är den bästa kocken och jag ogillar verkligen att laga mat till många. är det bara till mig själv så spelar det inte så stor roll att det inte blir superbra för då är det ju bara jag som behöver smaka. som en hint om hur osugen jag är på att laga mat så består kvällens meny av äggmackor, knäckebröd och nyponsoppa. japp. fast jag lyckas ju med att klämma in två olika sorters bröd i menyn, bra jobbat av mig själv. bara inte min mamma läser detta, hon är orolig för mitt näringsintag och min vikt. men mamma don't worry för så mycket onyttigt som jag ätit borde jag ha gått upp en massa. och jag lovar att bättra mig. en annan dag. när jag kan köpa mig en kock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0