stan är likdan men det är ändå inte samma sak

ibland när jag har varit med om något underbart så tar det emot att återvända till den så kallade vardagen. den har en besk smak som jag helst undviker. och just nu har jag väldans lite livsork. jag är nere - och det beror på att den här sommaren inte har gett ett skit. inte ett enda dugg. och nu är den över och hösten kommer att bli tung. därför vill jag gräva ner mig. eller åka upp till ett fjäll och bara vandra iväg. träffa på en same och leva med renar, bära stickade kliande kläder och få lite antimaterialism. bara för att något ska hända. bara för att jag inte vet vad jag vill. bara för att jag aldrig kommer att få reda på vad jag vill.  

imorgon drar jag till västerås. och jag orkar inte alla måsten.


Man vet att man är hemma för stan är likadan
Man vet att man är hemma
Men det är ändå inte samma sak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0