suntag

jag tog lite mod till mig i torsdags o åkte "ring" efter en vattenskoter ute hos morbror. det var fint. och lite läskigt. och nu har jag haft ont i rumpan de senaste dagarna...

igår var det födelsedagsfirande hos J & J. jag hade väldans roligt på dansgolvet, och sen var det ju inte helt fel att springa på diverse folk som jag inte sett på år (!) och dar! och jag fick finfina komplimanger för min nya klänning så humöret och självförtroendet var på topp. tyvärr finns det pojkar som borde ta det lite lugnare med alkoholen, pojkar som kanske borde fundera över vad ett nej betyder. men det bästa med att inte bo här längre är ju att jag snart far hem till min pojke och slippa alla andra odrägliga typer. saknar min J.

ikväll blir det the wrestler. och sömn. jag har sovit på en liten soffa inatt, stel som en 90-åring idag. det var mycket skönare att sova i vattensäng i fredags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0