tio underbara saker med dig



# dina små pussar på min hand eller i min nacke

# att du alltid är så himla snäll och trevlig mot alla

# dina ögon, ibland tror jag nästan att du ser igenom mig

# sättet du berättar saker för mig, som att du verkligen vill att jag ska veta och förstå

# ibland när du håller om mig lite försiktigt får du mig att känna mig värdefull

# att tystnad inte känns jobbig med dig

# att du är intresserad av helt andra saker än mig, vilket gör mig intresserad av dina saker

# ditt leende smittar alltid, och du får mig att skratta

# att du vet lite (ibland mycket) om lite allt möjligt

# att du gillar mig är fantastiskt underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0