u2

det finns två cd-skivor som jag har spelat sönder. båda två är med samma band. igår var vi och såg dom. det var grymt. och för första gången fick jag höra MLK live, den har aldrig spelats tidigare de två gånger jag sett dom innan. rysningar! och allsången under where the streets have no name är bland det bästa jag vet. helt magiskt.

lillebror tyckte att pissoaren på ullevi var häftigast, han är störd men det vet vi nu efter att ha bott tillsammans på alldeles för liten yta de senaste dagarna. jag är helt jävla slut. jag är som en liten jävla mamma åt honom - sjukt bortskämd. jag behöver minst en veckas vila. fast jag drar ju snart till västerås. men där kan jag bli bortskämd av min lilla mamma. gött.

piz.


Kommentarer
Postat av: J

Och innan dess hoppas jag att jag kan få skämma bort dig lite :)

2009-08-02 @ 04:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0