days of our lives

igår gick J och jag ut och åt på Hello Monkey. det var riktigt gott, speciellt pandanbladskrämen. undrar om man kan kirra det nånstans i stan. det var fint att gå ut och äta mat, sällskapet var ju det bästa. sen vaknade pensionären i mig och när den vaknar blir jag trött... men att vara sömnig är mysigt när jag har en famn att somna i.

idag var vi kulturella och gick till röhsska för att titta på coco chanel utställningen. den var väl inte så imponerande som reklamen gav uttryck för men röhsska har mycket annat fint att titta på. sen följde fika och jag "hittade" en fin sked i min latte så skeden fick följa med hem. kleptomanen i mig får nog besöka det caféet några gånger till... sen avlöste fikasällskapet varandra. H och jag tog en shoppingrunda, klappade en urgullig hund och höll på att blåsa bort.

väl hemma har jag kollat upp mina bortdomnade fingrar på internet (världens bästa uppfinning!) och uppdaterat mig om omvärlden. samt förlikats med mitt hår, just nu känns det helt okej. jag skulle kanske till och kunna gå under epitetet söt. men bara kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0