1:a december

nu har veckan verkligen kickat igång. praktikveckans två första dagar har hittills bjudit på diverse utmaningar. och det bästa med det är att dagarna går galet fort - snart är det fredag!

jag har hunnit träffa J vilket var galet efterlängtat. (och ja, jag vet inte hur jag ska stå ut under julen med att vara utan honom).

imorgon ska jag på julbord/fest med praktiken, håller på att välja ut en klänning. dock blir det enda juliga ett par vinröda strumpbyxor för nästan allt jag äger är svart. fast vinrött räknas kanske inte som julfärg? annars är jag inte så värst peppad på julbord men det hinner förhoppningsvis ändra sig.

ps. det är svårt att förstå att det är 1:a december idag, så pass fint väder att jag har glidit omkring utan jacka vid utomhusvistelser. ingen decemberkänsla alls faktiskt. men så länge solen skiner har vi glada miner ;)




This is how it works
You're young until you're not
You love until you don't
You try until you can't
You laugh until you cry
You cry until you laugh
And everyone must breathe
Until their dying breath


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0