boobies

dagens tips för större bröst - bli gravid eller börja äta kött efter att du levt som vegetarian ett tag.

tydligen så har mina bröst blivit större eftersom tre personer idag kommenterat att de har växt. kanske har gud besvarat mina tonårsböner om större bröst eller så har mina bröst tidigare varit väldans små och nu väckt uppmärksamhet i min umgängeskrets. fast personligen tror jag att min köttdiet kanske har gett dom en liten boost men framförallt så kan en urringning ge ett intryck av att saker och ting är större än vad de egentligen är.

anyway så jag återigen lärt mig att om man vill få uppmärksamhet i den här världen får man visa lite hud ;)
krasst men tyvärr sant.

i övrigt vill jag rekommendera espresso house och deras tomtelatte - latte med vispgrädde och kardemumma (kardemumman kan med fördel bytas ut mot choklad eller kanel). himlans gott. från och med nu vill jag ha min latte med vispgrädde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0