breaking it up

min topp tre över värsta dumpningar (utan inbördes ordning):

via msn. alltså han var jävligt feg och vi hade varit tillsammans i en halv evighet mätt i tonårstid. och han gjorde slut via msn. härligt.

via telefon. jo ovanstående ringde upp efter att jag loggat ut från msn. för att göra dumpningen mer korrekt. erhm. och sen ångrade han sig men det är en annan historia.

via kobajs... alltså när jag kastade kobajs på en kille för att jag inte ville vara ihop med honom längre. jag var typ nio och var feg och vågade inte säga det till honom. han blev arg och ville inte "ha chans" på mig längre = mission accomplished.

varför denna lista?

jo i natt drömde jag att J hittade en ny, en elin med en protesarm i en annan hudnyans än hennes riktiga (rolig kuriosa). jag ser det här som ett tecken på min utbytbarhet. eller så går jag igenom en liten kris. 
men kanske kan jag muta J med en julklapp för att han ska fortsätta pussa på enbart mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0