dopparedan

klockan är lite efter 13 och jag har nyss klivit ur duschen, resten av familjen har nyss lämnat  soffan efter att ha tittat på robert gustafsson. tomten hade varit här igår kväll för imorse låg ett paket och väntade på mig - gött att tomten fortfarande ger en morgonjulklapp fastän jag är 22 år. tack tomten!

imorse har mamma bakat mjuk pepparkaka och jag har fixat knäck och brulépudding - så efter detta julstök tog vi en siesta men nu är det dags att ta tag i julaftonen på riktigt. vid 17 kommer gästerna (fästmannen och farfar'n) och vid 19-20 tiden väntar paketöppning. min lillebror är oerhört rastlös och spelar mest fifa, ingen hjälp från honom alltså. alldeles för bortskämd är min lillebror.

tråkigt att det än så länge inte känns som julafton, jag vill ha tillbaka den underbara förväntansfulla känslan som jag hade när jag var yngre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0