jevla plasta skit

helvetes jävla skitsak satans alla små djävlar fanoxå jag hatar HATAR dig jävla hittepåjävel jaaag blir gaaaaaaaaalen jag får damp jävla dampmaskin fuck jävlar i helvete fyfan sånt jävla skit idioti faaan

typ så går snacket med min dator. som jag hatar förövrigt. och jag hatar datanörden som inte kan hjälpa mig. nej jag kan inte ett skit om datorer, som med alla tekniksaker vill jag bara att dom ska fungera när jag använder dom. men nej, tydligen är min dator full av skit som jag inte ens vet var den kommer ifrån. och nej jag vet inte hur man tar bort allt så helst önskar jag att lösningen var att jag slängde datorn i golvet och sen fungerar den som smort igen. fast jag tror inte riktigt på den lösningen men just nu skulle det vara skönt att få ta ut min ilska fysiskt.

helvete är förövrigt min favorit svordom. eller fan. tre små bokstäver som fångar allt. nu s k i t e r  jag i det här eftersom datanörden inte kan hjälpa mig på ett pedagogiskt sätt. jag får spader på honom med. datadjävul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0