knäck käck!

idag har vi varit på ikea - det var jättemycket folk ute på parkeringen så jag fick lite panik men det var kanske tio personer (okej några fler men inte många) inne på ikea så det var lugnt. sen skulle vi julhandla det sista, typ choklad och brulépudding - mums! återigen supermycket folk ute på parkeringen som nästan slogs (dom skrek och pekade fula fingrar mot varandra) om parkeringarna. men det var ändå jättelite folk inne i mataffären, alla var antagligen ute och fightades ute på parkeringen. jävla julhetsare!

min coola lillasyster som övningskör som en gud klarade pärsen och fickparkerade som om hon kört bil hela sitt liv. jag är stolt över henne, hon ska få köra mig hela tiden när hon tagit körkort.

väl hemma har vi gjort knäck som blev superbra så imorgon ska vi göra ännu mer (några åts tydligen upp ikväll...). jag är ansvarig för desserten, brulépudding, det är en tung börda att bära men jag ska kirra puddingen ;)

nu väntar wii-träning, jag ska bli bäst på mariocart.

piz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0