shopaholic

igår drog jag, mamie, syster och bror iväg till en liten avlägsen by där dom har märkesutförsäljning. resan tog 1,5 timme men det kändes som fem... lillebror som egentligen inte alls ville följa med shoppade mest - som vanligt! jag fyndade en skjortklänning och en t-shirt i herrmodell som på mig används som klänning/tunika. unisex kallas det visst. på radion i bilen spelade dom bara idol-erik och europe. endast. på ALLA kanaler. blä.

imorse väckte Malla mig och vi åkte in på rean. där tog shoppingdjävluen tag i mig, rejält. så nu är jag ägare av två par skor - väldans fina och ytterligare t-shirt klänningar och cardigans. plus ett par fina brallor som gled på fastän jag mumsat god julmat. sånt gillar jag.

jag lyckades även kirra en gratislunch, vilket var pricken över i. gratis är gott ;)

frågan är bara hur alla mina nya saker ska få plats och hur jag ska lyckas få med mig symaskinen hem... hm, ett senare problem helt enkelt. min styvpappa tror inte att tåget ens kommer att gå på måndag. har jag otur får jag aldrig se J igen och det vore en KATASTROF. saknar honom vansinnigt mycket.

ikväll blir det wii and drinks. piz.

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0