världens längsta måndag

kändes det som idag. klockan blev aldrig fyra, det tog en halv evighet tills praktikdagen var över och mitt mini-jullov kunde ta vid. jag hatar att gå omkring och vänta, blir alldeles för rastlös. precis innan jag gick hörde jag en tråkig sak, det la lite sorti över julen och om det är sant så värker mitt hjärta lite extra. vissa personer som jag mött under min praktik tid har verkligen kommit mig nära, dom har påverkat mig lite mer. jag har nog blivit präglad av min praktik och personerna där mer än jag trodde. men nu ska jag vila hjärnan lite från allt det där. min handledare betonar att mellan 8-16 så jobbar vi och endast då. 16.01 kan vi inte göra mer utan får fortsätta nästa arbetspass. det är verkligen svårt att arbeta med sig själv som ett verktyg.

men imorgon vid den här tiden gosar jag med någon hund och det längtar jag efter!
och då kan jag få börja sakna J på riktigt, för saknaden känns ännu mer när vi inte befinner oss i samma stad.

kommer nog somna tidigt ikväll, sov himla dåligt inatt, knappt alls. då saknar man en varm och gosig person att krypa tätt intill. jag vill sova med dig varje natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0