vintertid

jag som klagade på att det inte var någon vinterstämning den 1:a december fick svar på tal redan dagen efter. jäklar vad kallt det var på onsdagsmorgonen när jag gick till praktiken, flera minusgrader. vad kom den köldknäppen ifrån? och imorse var det frostigt och lite vitt när jag begav mig ut. äntligen lite vinter. och rosiga kinder. 

julmiddagen igår var soft. allt är så himla avslappnat inom den organisation jag praktiserar hos. riktigt skönt att allt inte behöver vara så pretentiöst. maten var himla god även om julbord kändes lite väl tidigt. men gratis är gott, eller hur?

nu väntar en kopp vintersaga (jag ska börja satsa på säsongsinspirerade théer) och HIMYM. jag älskar barney, he´s AWE - wait for it - SOME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0