hey dolly


Så här tänker jag om verkligheten: Ja, visst gör det ont när illusioner brister.

                                                                                                                                         - s. 119.

jag har läst en fin liten bok, Hey Dolly av Amanda Svensson. så här tänker jag spendera en väsentlig del av sommaren, med bokläsning. och Hey Dolly var en fin start.



Mitt hjärta skulle troligen bli satt på uppfostringsanstalt om det slapp löst, så dålig som jag varit på att uppfostra det. Tänk dej ett skenande hjärta som juckar vilt mot främlingars ben bara för att de råkar ha sygga tygpåsar med arty kattryck eller väldoftande svett. Eller som blir asfull varje kväll på tequila bara för att det är så roligt det där man gör med saltet och citronen.  - s. 9.

                                                                                                                                                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0