oh sweet june

jag är sjukt seg. igår var jag på liseberg o såg ebbot and the gang. fan vad härlig ebbot är! sen så var det tänkt att vi skulle åka lite men jag frös alldeles för mycket så vi gick därifrån för att värma oss. jag värmde mig kanske lite för mycket känner jag nu...

idag väntar en fin liten avslutningsmiddag med guldkornen från klassen - vad ska jag göra utan er i höst, hur ska jag klara mig? förhoppningsvis gör vi verklighet av elins kakbank så att vi får en bra ursäkt att ses och både äta gott och göra lite nytta.

sen så är det ju nationaldag idag, det firas med zlatan vs. danmark. jag gissar på förlust för sverige. danmark är ett lag. sverige är zlatan omgiven av medelmåttor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0