över förväntan

idag var jag och hälsade på min kommande praktik ute i torslanda. det var över förväntan och det gick bra. det var så himla fint därute och luktade verkligen lantliv. jag såg en glimt av havet, träffade grisar, får, höns, hundar, hästar och katter (kelade med sötaste kattungen). jag träffade några boende också och det känns skönt att jag har fått ett bra intryck av stället. men jag får nog kirra en cykel till i höst så jag slipper gå från bussen men det blir ett senare problem.

ett annat problem som löste sig idag var jobbet. jag har fått ett sommarvikariat på posten så nu vet jag att jag får jobba och när jag får jobba. äntligen kan jag planera mitt liv vilket känns otroligt skönt. att vikariatet dessutom är på ett bra postkontor gör det inte sämre direkt. trots regn och en sjuk älskling så är jag glad, livet blev lite lättare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0