twilight zone

igår såg jag twilight. så uttråkad var jag. fast i mitt tillstånd var den okej. jag har en kompis som är helt såld på vampyrkillen. jag har alltid tyckt att han ser fulsnygg ut, men igår måste jag medge att jag fick en crush på hans hår. det är helt galet, vilken jävla volym han har och så mycket. jag vill dra lite i det där håret... inatt var det inte lika skoj. jag vaknade vid ett-tiden och var övertygad om att vampyrkillen stod och kollade på mig medan jag sov (precis som han gjorde i filmen). jag hade en läskig känsla av att jag inte var ensam, utan att någon verkligen var i min lägenhet. grejen är att jag är så himla feg, om nån nu verkligen var i min lägenhet skulle den få agera ostört för jag kryper bara närmare väggen och gömmer mig under täcket. och somnar om ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0