vad var det jag sa?!

sverige förlorade. missad straff, assistera danskarna till ett mål och sen en otrolig oförmåga att peta in bolljäveln i mål. jag hatar sveriges fotbollslandslag. så jävla tråkiga. kan inte vi få en rolig, initiativrik och spännande förbundskapten. hur länge ska vi harva runt med larsa? gnälligt som fan men jag låter mitt dåliga humör gå ut över fotbollen idag istället för personerna runt omkring. allt börjar med en fotbollsförlust och sen går det bara utför som när man åker i en jävla rutschkana i bara bikini - förbannat ont gör det och man känner hur huden dras bort från benen när man fastnar i skarvarna och hur svanskotan slås sönder i alla bucklor. fast mest gör det ont i hjärtat. på typ sjutton olika ställen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0