bergochdalbanan

saker som är topp:
superduperkul att fius äntligen får åka på landslagsläger (det var fan på tiden), 

lisa är här nere en snabbis och att vi idag har solat solarium (jag vet att vissa tycker att det är dumt men en last kan jag väl få ha när jag varken knarkar eller röker) och målat naglarna och bara varit tjejiga.

saker som är tummen ner: 
att den jobbiga delen med kärlek - hjärtesorg, drabbat en vän.

att min axel håller mig vaken om nätterna och att jag vaknar 2 ggr i timmen minst.

vilket i sin tur har lett till att jag är på dåligt humör och hamnat i världens töntigaste och larvigaste tjafs.

och som en fin liten prick över allt detta saknar jag jonathan hur mycket som helst, nästan så att det gör lite ont.

Kommentarer
Postat av: J

och för mig finns inget bättre än du, så jag hoppas allt gör lite mindre ont! snart är det lördag :)

2009-03-25 @ 21:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0