déjà vu

jag tror att jag håller på att bli som en sån där i programmet det okända (skitdåliga tv4plus mediumgrej), en sån som känner av närvaro och spänningar, får små déjà vuer och kan tänka att ja nu kommer min telefon ringa och så gör den det.

jag har fått något spirituellt över mig, som en sjukdom. jag har små déjà vuer hur ofta som helst nu. någon vill mig något. jag är med om saker som jag känner att jag har varit med om förut och jag "vet" hur en del samtal kommer att utspela sig. låter som jag är helt bananas, och det är jag troligtvis också. i'm freakin' out!

så här står det på wiki: 

Under perioder i livet då man sover dåligt och är trött under dagarna, kan déjà vu uppkomma flera gånger dagligen. 
Déjà vu kan vara ett tecken på intelligens men också på schizofreni.  

Hm så det är den eviga frågan geni eller galen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0