prinsessor

idag ska jag äntligen få träffa prinsessorna, det ska bli skönt att få häva ur sig lite problem, skvaller och annat tjat. speciellt har jag saknat S för hon är en utav de roligaste människorna jag mött och med henne kan man slänga lite käft och vara kaxig. ibland tänker jag att vi två aldrig skulle kunna arbeta som socionomer på samma ställe, det skulle bli alltför oseriöst... men det är synd att vi har praktik i skilda delar av världen (så känns det i alla fall) för ibland behöver jag lite knäppa kommentarer och skratt.

i övrigt går min tid på helgerna åt skolarbete som ska utföras utöver mina 40 timmar/vecka på praktiken. känns som att jag har mer än heltidsstudier nu. najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0