spoon

efter en underbar helg bråkar livet med mig igen. jag får ingen lön från posten. min slitvecka med kamprads bibel verkar inte resultera i cash. f u c k. nu jävlar är det upp till kamp. för jag har jobbat. och jag ska ha betalt. jag hatar när de stora kliver på de små. posten - hosta upp mina cash. nu. pronto. i fredags helst.

annars var incontro precis så bra som jag hoppats. och nästa söndag bänkar jag mig där igen. och äter några fler oliver. och supertunna pizza bitar. och nallar en till sked. för jag är ju tydligen kleptoman. skedkleptoman.

jag älskar skedar. och att skeda ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har din ena sked här hemma bredvid mig :) Dessvärre inte dig :(

2009-09-28 @ 19:02:18
Postat av: ägaren

hahaha det låter som att du skedar med skeden :D

weirdo

2009-09-28 @ 19:26:33
Postat av: Anonym

who knows... Maybe I am spooning the spoon... :)

2009-09-28 @ 21:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0