världsfrånvänd

idag hade vi föreläsning. vi orkade lyssna i en timme, sen smet vi iväg till haga o fikade. men vem kan klandra oss när föreläsaren var otroligt torr och inte ens kunde tända belysningen i salen...

under fikastunden blev jag kallad världsfrånvänd. för jag ser inte på ensam mamma söker, idol och svenska hollywodfruar. jag har därmed inte så stor koll på roliga citat, idolkillar eller ålderskillnader. gud vad jag grämer mig över detta faktum. nu måste jag plöja igenom alla avsnitt jag missat av dessa tre högkvalitativa serier. eller inte.

men tills nästa fikastund har grey's börjat och även om jag innerst inne tycker att den serien är dålig så måste jag ändå se hur det går. för är man tjej så måste man följa minst en dålig serie, det är lag på det.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0