fingerstaches

jag har en fascination för finger mustascher, a.k.a. fingerstaches. det är alltså mustascher som ritats eller ännu bättre tatuerats in på pekfingret eller någon annan del av handen. jag skulle vilja göra en sån men jag vet att det kommer vara kul i typ 1 dag och sen kommer det inte vara det längre plus att min foto pose alltid kommer att vara med en mustasch i fejjan. fast fan, det skulle vara underbart kul. men jag kommer tyvärr aldrig göra det, för i så fall hade jag redan gjort det.

men jag kan smyga in på fingerstaches.com  och njuta av andras fejkade och riktiga fingerstaches. till den som kom på det - det är fan ett utav det bästa påhitten ever. lovin' it.  



i'm off to school. piz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0