första april

fan förra inlägget känns så deppigt att jag inte orkar med mig själv.

kan skriva om gårdagen istället.
jag jobbade i majorna igår. träffade två roliga herrar under försorteringen som underhöll mig under tiden jag höll på att vakna. sen pumpade dom mig på information om dom andra postkontoren. brevbärare är ett sällsamt folkslag. har jag otur och aldrig får ett socionomjobb så vet jag att jag kommer sluta som en brevbärare och hellre dör jag. typ.

efter att ha utfört ett mycket snabbt och bra jobb åkte jag hem och skrev på uppsatsen. vid halv åtta tiden blev jag räddad och sen väntade snacks och senaste twilightfilmen. den var lika dålig som den första men jag kollar ju bara på filmerna för att få en dos rob pattinson. jag vet fortfarande inte om han är snygg eller ful, han växlar mellan dessa båda ytterligheter i varannan scen. jobbig jävla typ. åsikterna går isär mellan mig och E också, hon tyckte att han var grymt snygg i bar överkropp, jag ville kräkas lite. behåll tröjan på!

sen var den dagen slut. den gick i ett rasande bra tempo. ikväll ska jag umgås med E igen. ensamhet botas bara med ett bra sällskap och valfri dryck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0