the perks

det finns faktiskt fördelar med att skriva uppsats. en av dom är jag kan lägga upp mina dagar i princip hur jag vill så länge det som ska göras blir gjort.  idag väntar lunch med H och sedan handledning på eftermiddagen. efter det blir det tid för uppsatsen. en skön dag helt enkelt.

känner att mina tankar vandrar bort från alla måsten och istället funderar jag ut saker som jag vill göra när solen skiner allt oftare. jag vill ha picknick
jag vill ligga i gräset och sola
jag vill gå på promenader som slutar med kaffe och glass i solskenet
jag vill sitta på uteserveringar och titta på folk
jag vill grilla
jag vill dricka corona
jag vill bada
jag vill pussas 
jag vill ha pussar
jag vill hålla hand
jag vill gå barfota
jag vill ha lite mer uteliv och vår/sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0