first night

natten till idag jobbade jag vaken jour för första gången. trodde aldrig att jag skulle klara det men jag fixade det galant. 21.00 igår svepte jag min första kopp kaffe på väg till jobbet och kände mig oförskämt pigg. hela natten var lugn så jag läste ut en bok på 350 sidor, drack ytterligare 5-6 koppar kaffe, städade lite och åt knäckemackor.

jag har aldrig varit en nattmänniska så jag antar att nattens vakenhet berodde på kopiösa mängder kaffe jämfört med vad min kropp är van vid i kombination med en viss adrenalinkick över att vara själv i ett hus med en massa ansvar. först vid 5-tiden imorse tröttnade mitt huvud och jag kände mig typ bakfull, så trött var min hjärna. strax innan 8 imorse totaldäckade jag i min säng och sov som en klubbad säl till 12. nu väntar en liten kamp mot klockan för jag måste ju hålla ut tills ikväll innan jag får lägga mig igen. suck.

imorgon börjar skolan, lite pirrigt måste jag medge men mest kul att få se dom flesta igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0