home is where the heart is

jag ska snart flytta. för femte gången på lika många år. bra jobbat för en som hatar att flytta men samtidigt hatar att fastna.

jag letar efter ett hem. ett riktigt hem. dit jag flyttar nu är inget riktigt hem, mer ett stopp på vägen. för mig består ett hem av mer än en person. så tills vidare har jag små landningspunkter. och jag letar efter fina saker att fylla min landningspunkt med. som dessa till exempel från etsy.com (min favorit surfingsida).


mr Darcy proposal dish towel från säljaren brookish. underbar köksromantik.


roliga stapelbara mustaschkoppar från säljaren sunnydayz5.


parisiska fönster som väggdekor. sånt här är mycket roligare än tapeter! från säljaren artconductor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0