minisemester

nu har jag en vecka ledigt. sen väntar ett sista inplanerat arbetspass och sen änu mer ledigt. herregud vad efterlängtat och skönt.

imorgon fyller finaste J år. äntligen är vi lika gamla igen. slipper känna mig som en cougar ;)
innan jag får fira J ska jag ha en liten visning av min lägenhet.

på torsdag ska jag hämta ut mitt WoW-armband och sen kanske ta en tripp ut till IKEA för att kolla säng o annat smått som behöver förnyas till nya lägenheten. sen ska jag kolla på oskar linnros på kvällen, lite popslyngel måste jag ju få.

fredag och lördag blir det WoW. så himla roligt! hoppas att det inte regnar alltför mycket.

söndag blir vilodag, as god intended. måndag också tror jag, plus lite packing inför västeråsresan som tar sin början på onsdag nästa vecka. helst skulle jag vilja ha en massa ledigt tillsammans med J men det lär inte hända på ett tag. får passa på o njuta extra mycket imorgon!

piz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0