inneboende

helgen som varit och de kommande två dagarna är jag inneboende hos J. väldans fint att få några nätter tillsammans. och himla skönt att tapetseringen i min lägenhet har dragit igång så att jag så småningom kan flytta in på riktigt. finally.

i helgen var vi på second hand och fyndade. second hand är bra. sånt borde jag besöka oftare. sen åt vi choklad, glass, tryfflar, fudge och sylt på chokladfestivalen. otroligt mycket folk vilket nog berodde på det ruskiga regnet. igår var vi på världskulturmuseum och såg kimono fusion, jag vill ju bara åka till japan ännu mer nu! efter det lagade unge herrn en fantastiskt god söndagsmiddag med kyckling.
glad i hela hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0