suck!

tänk att det kan ta fantastiskt lång tid att tapetsera väggarna i en 20 kvadratmeter stor lägenhet. tydligen kan det ta mer än en vecka. men taket är i alla fall målat :)

fyfan vad trött och besviken jag var igår när jag kom hem från jobbet för att sova i vad jag trodde en nytapetserad lägenhet. på mina väggar finns bara spackel. vilket det gjorde i tisdags också när jag var där sist. så mellan onsdag-fredag har dom bara målat taket. så jävla trött, för hantverkaren lovade mig över telefon att det skulle vara klart igår (fredag). känner mig som figuren i förra inlägget.

men igår fick jag finaste videomms:et. det var kärlek. och idag ska träffa J för afternoontea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0