k a o s

det ser ut som ett kaos hemma hos mig. och ändå blir jag aldrig klar med packandet. det tar ALDRIG slut!!! plus att jag inte vet hur mycket saker jag har slängt, det är en hel del som har åkt ut... känner mig som en hamster som samlar på sig alldeles för mycket saker.

idag tillkom en kokbok till flyttlasset, en present från sommarjobbet. väldigt gulligt av dem att tänka på lilla mig. jag var där på utvärdering av sommaren. dom var nöjda med mig och jag är ju nöjd med jobbet så det blir fortsättning som timvik i höst. brabra!

veckans bästa nyhet var att lägenheten renoveras av familjebostäder. jag slipper fixa sånt själv. en sten föll från mina axlar när min bovärd berättade det för mig. så nu har jag valt ett ljust golv och ljusa (någon nyans av vit) tapeter. förhoppningsvis fixar dom det snart.

så på lördag tar jag (plus några underbara människor) mitt pick och pack och flyttar till andra sidan stan. nu känns allt mycket bättre eftersom lägenheten fixas iordning. den har potential. plus att H blir min nya granne och jag kommer inte ha alltför långt till J sen när han flyttar till eget boende. brabra!

nu väntar studier eftersom skolan drog igång i ett rasande tempo. min hjärna är trött på allt k a o s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0