nytt hem

imorgon lämnar jag min gamla lägenhet. jag har bott här i tre år och en månad. crazy! så länge har jag aldrig bott på ett och samma ställe sedan jag flyttade hemifrån.

det är med dubbla känslor jag flyttar. jag kommer sakna min lägenhet, den är bra planerad, har megastort badrum (i jämförelse med min nya lägenhet) och jag har trivts här i lilla kviberg. men det är skönt att få en riktig lägenhet med riktigt hyreskontrakt, med lägre hyra. plus att det är mysigt att bo i ett riktigt bostadsområde med "vanliga" människor som kanske inte har efterfest klockan 4-5 på morgonen lika ofta som studenter.

nu är 95 procent av mina saker nedpackade. det är många saker. usch jag samlar på mig alldeles för många saker så att flytta är ett bra sätt att dumpa grejer som man inte använder längre eller inte ens kommer ihåg att man har...

har många fina minnen från lägenheten, eller snarare från personer som besökt mig i min lägenhet. som mest har det sovit 6 personer här samtidigt! trångt må jag säga.

mysigast har varit när J har sovit över i megasängen som nu byts ut mot mindre och bekvämare modell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0