semester

imorgon eftermiddag går jag på semester och den börjar med en tågresa mot hemstaden. familjehäng, bebisträff och hundmys siktar jag in mig på. samt spabehandling. vilket verkligen behövs efter en sommar fulltecknad av jobb. spenderade typ ett dygn på jobbet mellan måndag/tisdag denna veckan så nu ska det bli skönt att få vara ledig och andas lite.

lagom till J's födelsedag är jag i gbg igen. sen blir det wayoutwest, och jag hoppas på bra väder. herregud vad skönt med ledighet. önskar bara att jag kunde vara ledig längre.

imorgon hoppas jag att sj inte slänger av mig och att tåget håller hela vägen hem. 4 timmars powernap vore skönt. låt mig inte hamna med barnfamiljer, please...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0