sommarens höjdpunkt

idag fyller finaste J år. grattade honom redan inatt när han kom hem från jobbet med glace au four - a.k.a glass under ett marängtäcke i ugn. det var sött och gott och nu kan jag skriva upp det på gjort-listan.

imorse var vi tvugna att gå upp alldeles för tidigt eftersom J jobbar fastän det är hans bemärkelsedag. vi börjad dagen således med paket och frukost på egg & milk. galet goda pannkakor. pannkaksfrossan gjorde att jag klarade mig utan mat väldans länge, till typ tre-snåret.

ikväll blir det födelsedagsmiddag med J. och imorgon blir det festival häng i slottsskogen :) gummistövlarna står redo!


båda brudarna kommer och jag hoppas på delad scen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0