wow vilket WOW lördag

trötta med värkande fötter inleddes lördagen med twin shadow och det var helt ok, men mer var det inte.

efterföljande tallest man on earth var däremot hur bra som helst. fin stämning ute i solskenet och att en enda liten dalmas kan fylla hela den stora azaleascenen visar ju hur bra han var. jag saknade aldrig något komp. han var grym! och är en ny favorit :)


varken anna järvinen eller jayhawks var särskilt imponerande men det var ju inte dem jag var där för att se så det gjorde inte så mycket.

noah and the whale däremot var underbara och väldans fina i sina kostymer. fint med allsång och dans också!


säkert! lät bra men jag var inte så jätteengagerad i hennes spelning då det var dags för proviant. men dom jävlarna ska skjutas var det grymt bra drag i! hon är bra hon.

wiz khalifa var min enda hiphopspelning och som vanligt var det bra stämning dock röktes det lite för mycket... typ hela konserten. spännande det där att hiphopkonserterna är dom som brukar vara bäst och roligast...

loney dear valde jag framför pulp. och jag tror att det var ett bra val för i tältet var det mysigt och glatt, jag älskar när publiken och bandet hamnar i en speciell stämning, som i en bubbla och så var det under loney dears spelning. 

tiesto var röj. och galet bra! för det var dans, dans, dans! undrar om hela gbg kände hur flera tusen människor hoppade omkring på gräset...

mannen, myten, kanye. trångt var det men bra var det. en grym show som bjöd på alla låtarna jag ville höra. och länge höll han hov, jag tackar och bockar! det var fest och sen var det slut. wow slutade på topp. och ja jag kommer nästa år. det vet jag redan.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0