b-day

idag har jag blivit äldre. inte för att det vare sig syns eller känns så. men 24 är den nya siffran som gäller.

födelsedagsfrukost tillsammans med J började dagen och den var otroligt fin och mysig. Han hade ordnat så fina saker. Personliga saker. Jag älskar att han känner mig och kan hitta på så himla fina presenter. så nu har jag spikat upp två tavlor på väggarna. och jag bara ler när jag ser på dom. ler när jag tänker på J. hoppas han  njuter av cheesecake med passionsfrukt :)

det känns som att min födelsedag började redan igår för då var vi ju på mañana och åt en god middag, men bäst var nog ändå passionsfruktsmojiton. och passionsfruktspannacottan. det finns väldigt mycket passion i mitt liv just nu - på flera sätt! :)

snart får jag sällskap av H, då blir det ännu mer passionsfrukt...

piz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0